DEFEKTEK

Amikor egy gumiabroncs defektet kap, a First Stop szakemberek professzionális körültekintéssel ellenőrzik a kereket és ha lehet, megjavítják a gumiabroncsot.

Mit tehetek, hogy megelőzzem a defekteket?

Mit tehetek, hogy megelőzzem a defekteket?

Nem könnyű megelőzni a defektet, de az alábbi tanácsok segíthetnek a kockázat csökkentésében:

  • Rendszeresen ellenőrizze a gumiabroncs profilját, annak érdekében, hogy ne legyen beágyazódva üvegszilánk vagy más idegen tárgy
  • Gondoskodjon a gumiabroncsok megfelelő nyomásáról és ne felejtse el ellenőrizni a pótkereket sem.

Honnan tudom, hogy defektet kaptam?

Honnan tudom, hogy defektet kaptam?

A lassú szivárgás észlelhető szemrevételezéssel (az egyik gumiabroncs oldalfala kidudorodik) vagy vezetés közben (az autó kezelhetősége megváltozik).

Ha a gumiabroncsból hirtelen távozik a levegő, elveszti az autó feletti uralmat. Ebben az esetben a legjobb, ha a kormánykereket erősen tartva lelassít, amíg teljesen meg nem áll és a lehető leghamarabb megjavíttatja a defektet.

Ha a gépjármű gumiabroncsnyomás figyelő rendszerrel (TPMS) van felszerelve, azonnal figyelmezteti Önt a nyomás csökkenéséről vagy ha a gumiabroncs defektet kapott.

Ha az autó defekttűrő gumiabronccsal van felszerelve, a defektes kerékkel is folytathatja a vezetést, 80 km/órás sebességgel körülbelül 80 kilométeres távban.

Hányszor javítható egy gumiabroncs?

Hányszor javítható egy gumiabroncs?

Mielőtt egy gumiabroncsot megjavíttat, javasolt elolvasni a gépjármű gyártójának kézikönyvét, hogy megtudja, van-e érvényben bármilyen korlátozás.

A gumiabroncs javíthatósága attól függ, hogy milyen mértékű sérülést szenvedett, illetve a gumiabroncs mely részén található a sérülés. Biztonsági okokból csak a profilon keletezett defekt javítható, az oldalfalon lévő nem.

A gumiabroncs javítást csak szakember végezheti. A First Stop szakemberei a legszigorúbb biztonsági előírások betartásával végzik a javítást.